whatsapp

Güncel

19 Mülki İdare Amiri 'birinci sınıf' oldu

İçişleri Bakanlığı tarafından alınan karar doğrultusunda 19 mülki idare amiri, Birinci Sınıf Mülki İdare Amirliğine yükseltildi. Karar, bugünkü Resmi Gazete’de yayımlandı.ANKARA (İGFA) - İçişleri Bakanlığı’nın “Birinci S...

19 Mayıs 2026 Saat: 10:15
YORUM YAPTavsiye EtYazdır

Bu haber 59 kez okunmuştur

19 Mülki İdare Amiri 'birinci sınıf' oldu
19 Mülki İdare Amiri 'birinci sınıf' oldu

İçişleri Bakanlığı tarafından alınan karar doğrultusunda 19 mülki idare amiri, Birinci Sınıf Mülki İdare Amirliğine yükseltildi. Karar, bugünkü Resmi Gazete’de yayımlandı.

ANKARA (İGFA) - İçişleri Bakanlığı’nın “Birinci Sınıf Mülki İdare Amirliğine Yükseltilme” konulu kararı Resmî Gazete’de yayımlandı.

Karar kapsamında, çeşitli illerde görev yapan kaymakam, vali yardımcısı, mülkiye müfettişi ve daire başkanlarından oluşan 19 mülki idare amiri birinci sınıf mülki idare amirliğine yükseltildi.

Karar listesinde ayrıca Mülkiye Teftiş Kurulu Başkanlığı’nda görev yapan mülkiye müfettişleri ile çeşitli valiliklerde görevli vali yardımcıları ve İçişleri Bakanlığı bünyesindeki daire başkanları da birinci sınıf mülki idare amirliğine yükselen isimler arasında bulundu.

YORUMLAR

Bu Habere Yorum Yapılmadı. İlk Yorumu Siz Yapmak İster misiniz? 
Lütfen Resimdeki kodu yazınız
 

Yedincigün Haber Tavsiye Formu

Bu Haberi Arkadaşınıza Önerin
İsminiz
Email Adresiniz
Arkadaşınızın İsmi
Arkadaşınızın E-Mail Adresi
Varsa Mesajınız
Güvenlik KoduLütfen Resimdeki kodu yazınız
Yukarı ↑