whatsapp

İGF

Keşan DOÇEK parkeden galibiyetle ayrıldı

Edirne Voleybol İl Temsilciliği tarafından organize edilen 2026 Kurumlar Arası Voleybol Turnuvası, file önünde büyük bir çekişmeye sahne oluyor.Erdoğan DEMİR / EDİRNE (İGFA) - Turnuva kapsamında karşı karşıya gelen Keşan DOÇEK ile Ta...

22 Haziran 2026 Saat: 14:15
YORUM YAPTavsiye EtYazdır

Bu haber 28 kez okunmuştur

Keşan DOÇEK parkeden galibiyetle ayrıldı
Keşan DOÇEK parkeden galibiyetle ayrıldı

Edirne Voleybol İl Temsilciliği tarafından organize edilen 2026 Kurumlar Arası Voleybol Turnuvası, file önünde büyük bir çekişmeye sahne oluyor.

Erdoğan DEMİR / EDİRNE (İGFA) - Turnuva kapsamında karşı karşıya gelen Keşan DOÇEK ile Tarım İl Müdürlüğü voleybol takımları, sporseverlere heyecan dolu bir müsabaka izletti. Baştan sona büyük bir heyecanla geçen zorlu mücadelenin ardından rakibini 2-0 mağlup etmeyi başaran Keşan DOÇEK, salondan zaferle ayrıldı.

Her iki takımın da parkede sergilediği üstün gayret takdir toplarken, Keşan DOÇEK almış olduğu bu kritik galibiyetle turnuvadaki iddiasını güçlendirdi.

BİR SONRAKİ MAÇ 25 HAZİRAN'DA

Bu önemli sonuçla birlikte gelecek maçlar öncesinde yüksek bir moral depolayan Keşan temsilcisi, gözünü bir sonraki karşılaşmaya çevirdi. Takım ruhunu ve beraberlik anlayışını sahaya bütünüyle yansıtarak galibiyet serisini korumak isteyen ekip, yeni karşılaşmaya odaklandı.

Keşan DOÇEK, turnuva takvimine göre 25 Haziran tarihinde yine aynı salonda "Açık Cezaevi" takımıyla karşı karşıya gelecek. Ekip, bu müsabakadan da net bir sonuçla ayrılarak turnuvadaki galibiyet serisini sürdürmeyi hedefliyor.

YORUMLAR

Bu Habere Yorum Yapılmadı. İlk Yorumu Siz Yapmak İster misiniz? 
Lütfen Resimdeki kodu yazınız
 

Yedincigün Haber Tavsiye Formu

Bu Haberi Arkadaşınıza Önerin
İsminiz
Email Adresiniz
Arkadaşınızın İsmi
Arkadaşınızın E-Mail Adresi
Varsa Mesajınız
Güvenlik KoduLütfen Resimdeki kodu yazınız
Yukarı ↑