whatsapp

Güncel

Mustafa Palancıoğlu personelle bayramlaştı

Kayseri Melikgazi Belediye Başkanı Doç. Dr. Mustafa Palancıoğlu, Kurban Bayramı dönüşü ilk mesai gününde İnecik Şantiyesi, Park ve Bahçeler Müdürlüğü Yeniköy Bakım ve Onarım Merkezi, Melikgazi Belediyesi Ek Hizmet Binası ve Ana Hiz...

2 Haziran 2026 Saat: 09:15
YORUM YAPTavsiye EtYazdır

Bu haber 78 kez okunmuştur

Mustafa Palancıoğlu personelle bayramlaştı
Mustafa Palancıoğlu personelle bayramlaştı

Kayseri Melikgazi Belediye Başkanı Doç. Dr. Mustafa Palancıoğlu, Kurban Bayramı dönüşü ilk mesai gününde İnecik Şantiyesi, Park ve Bahçeler Müdürlüğü Yeniköy Bakım ve Onarım Merkezi, Melikgazi Belediyesi Ek Hizmet Binası ve Ana Hizmet Binası'nda çalışan personel tek tek bayramlaştı.

KAYSERİ (İGFA) - Kayseri Melikgazi Belediyesi personeliyle tek tek selamlaşarak bayramlarını tebrik eden Başkan Mustafa Palancıoğlu, "Melikgazi'mize hizmet ederken gönül belediyeciliği ile hizmet eden büyük bir aile olarak çalışıyoruz. Türkiye'de en çok hizmet eden belediyelerden bir tanesiyiz. Bu kapsamda Türkiye'de en çok okul, en çok sağlık ocağı, en çok Kur'an kursu, en çok sosyal tesis ve en çok kütüphane yapan belediyeyiz. Türkiye'de en çok iş makinesi alan belediyeyiz. Araç parkurumuzu yeniledik. Fidan değil ağaç dikerek, Melikgazi'mize zamandan kazandırdık. 7 senede parklarımızın sayısı artı, yeşil alan miktarımız da arttı. Bu hizmetleri sizlerle birlikte yapıyoruz. Bunlar sizlerin eseri" dedi.

YORUMLAR

Bu Habere Yorum Yapılmadı. İlk Yorumu Siz Yapmak İster misiniz? 
Lütfen Resimdeki kodu yazınız
 

Yedincigün Haber Tavsiye Formu

Bu Haberi Arkadaşınıza Önerin
İsminiz
Email Adresiniz
Arkadaşınızın İsmi
Arkadaşınızın E-Mail Adresi
Varsa Mesajınız
Güvenlik KoduLütfen Resimdeki kodu yazınız
Yukarı ↑